The Cinematic Orchestra 「To Build A Home」











The Cinematic Orchestra


To Build A Home


There is a house built out of stone

Wooden floors, walls and window sills

Tables and chairs worn by all of the dust

This is a place where I don't feel alone

This is a place where i feel at home


And I built a home

For you

For me


Until it disappeared

From me

From you

And now, it's time to leave and turn to dust


Out in the garden where we planted the seeds

There is a tree that's old as me

Branches were sewn by the color of green

Ground had arose and passed its knees


By the cracks of the skin I climbed to the top

I climbed the tree to see the world

When the gusts came around to blow me down

I held on as tightly as you held onto me

I held on as tightly as you held onto me


And I built a home

For you

For me


Until it disappeared

From me

From you


And now, it's time to leave and turn to dust




石造りの家がある。

板張りの床、壁、そして窓枠。

テーブルや椅子は適度に使い古されている。

そこでは孤独感に苛まれる事はない。

そこには僕にとっての安らぎがある。


僕は家を建てた。

君の為に。

僕の為に。


それが消え去るまで。

僕の元から。

君の元から。

そして今、時は流れ塵に帰る。


庭に二人で種をまいた。

そこには今、僕と同じように年老いた木が立っている。

梢は緑に彩られ

根元の土は膝丈まで盛り上がっている。


そのひび割れた木肌を頼りに上を目指して登ってみた。

世界を見渡すために。

突然巻き起こった風が、僕を吹き飛ばそうとする。

僕は君が僕を掴んだ時と同じように、その木にしがみついた。

僕は君が僕を掴んだ時と同じように、その木にしがみついた。




#美しい永遠の愛の歌












by tabicranio | 2018-01-29 00:00 | ◎日々、旅々。〈日々の雑記〉

東京都内(自由が丘/尾山台・表参道)にて、自律神経系や自己治癒力にアプローチできるクラニオセイクラルセラピー <頭蓋仙骨療法>の個人セッションをおこなっています。熊本市内へも不定期でクラニオ出張いたします。


by tabicranio